sâmbătă, 12 iunie 2010

Pieces


Atunci cand doua parti se rup,de unde pot stii daca cealalta mai traieste?

Cum o pot invata pe cea care mi-a ramas, sa nu bea aceiasi otrava?

Cum ii pot linisti durerea care o cuprinde?

Cum imi pot implora jumatatea de inima sa bata?

Cum?

Poate exteriorul iti spune ceva.Dar in interior e cu totul o alta poveste.

Poate cateodata trebuie sa faci pasi mici.Poate nu trebuie sa sari nicio etapa.Poate trebuie sa faci totul exact asa cum trebuie.

Poate ca atunci cand te hotarasti sa stergi tot,pastrezi un singur lucru.O singura amintire.Dar ce te faci atunci cand acea mica amintire,pune stapanire pe tine?

Ce te faci atunci cand acel mic lucru devine imposibil de ucis?

Atunci cand la auzul numelui ce-l credeai ingropat,inima ta tremura din nou?

Ce te faci atunci cand gandurile o iau razna?

Poate de multe ori,atunci cand dau de ceva prea complicat,am tendinta sa renunt.

Sa ma dau batuta ca si cum ar fi prea mult pentru mine.

Sa fug pur si simplu de ceva ce altii ar muri numai sa atinga.

Dar poate imi trebuie un moment sa-mi inghet frica si sa revin la ce-am abandonat,pentru a-mi lua titlul de invingatoare.