marți, 26 iunie 2012

All pass


Trece ..Totul trece, timpul trece..Cica trece atat de repede, incat ar fi sanatos sa-l pretuim neincetat..
Uite ca eu vreau sa treaca mai repede..Sa plece, sa ia cu el dorinte, vise si dureri..
Vise pe margini de stabilopozi, dorinte scrumegande, aer imbacsit de intepaturi, de inimi ciuruite...

Doar o sticla de apa plata in dreapta, un telefon la incarcat in stanga..
Vreau o priza in interiorul meu. Sa captez energie pozitiva. Sa adun ganduri fara negativism in ele.
Razboaiele mondiale? Cruciadele? Razvratirile triburilor? Mici copii..Se ridica la cer strigate acute. Strigate ce privesc explozia sangeranda, spumeganda. Auzuri sfasiate ...

Un pui de somn stie cineva de unde pot cumpara? Un suflet agitat stie cineva unde pot depozita? Dar sa fie o spalatorie buna. Sa nu am nemultumiri la final.

Mi-e frig. In seara asta, patura moale nu-mi mai e de ajuns. O simt aspra, imi zgarie sufletul, imi zgarie interiorul. Traseaza mii si mii de linii adanci, atat de adanci ca nici sange nu mai curge.

In urechi, pe repeat o voce . Cata durere canta. Imi rasuna non stop pe note muzicale..

Inc-o incercare de a adormi. Cu fata lipita de perna, scurtez drumul gandurilor. Le tintuiesc de pat si cu ajutorul ghiulelelor ce-mi tin loc de pleoape, le pironesc caci le stiu esenta.
Naravasa.
Prea naravasa pentru ora asta.
Sufletul meu vrea o pauza.

Maine dimineata voi mai scoate o fiola de optimism din dulap. Acum e prea tarziu sa o pot injecta in siguranta...