luni, 25 iunie 2012

Unele lucruri nu se schimba niciodata

Unele lucruri nu se schimba niciodata. Oricat vrei ,oricat incerci ramai la fel: ca soarele care rasare in fiecare dimineata sau faptul ca iubirea ne raneste pe toti sau motivul pentru care s-a legat o prietenie. Am trecut prin atatea rafale de vant,furtuni si tsunamiuri ca acum totul sa fie linistit...iar tot ce a stricat natura sa se repare cu ajutorul timpului si intelegerii. Dar se repara intr-o parte,ca natura sa strice in alta.E un ciclu necontenit al vietii mele si probabil al multor altii pe langa mine.
As vrea ca macar o data sa nu mai am parte de "dezastre naturale", pentru ca nu cer prea mult,zic eu.M-am saturat pana peste cap de conflicte aplanate doar de forma ,ca prin spate sa se intample tot felul de lucruri bizare.Si eu fac parte din categoria asta desi sunt constienta cat de idioata trebuie sa fiu.Dar sunt atat de obosita sa o fac pe tipa care incearca sa fie totul bine ,incat mi s-a acrit si nu imi mai pasa prea mult de ceea ce fac. Probabil ca o sa-mi treaca "oboseala" asta ,dar atunci nu cred ca va mai conta cu adevarat ,asa ca lucrurile vor ramane la fel!