duminică, 24 iunie 2012

I've got to stop

Trebuie sa incetez sa fac sau mai bine zis sa-mi doresc anumite lucruri!!! Doar ca partea asta nu-mi intra in  cap deloc si ajung sa ma ranesc din propria mea incaptanare si poate prostie….
Un singur lucru ma framanta, ma dezamageste, ma...doare si acela e ca trebuie sa INCETEZ sa cer oamenilor ce nu vor sa-mi dea…cred ca am pus intr-un context gresit ideea…Ma astept mereu sa primesc un gram din timpul celor dragi, doar un gram…dar intr-un mod direct sau indirect primesc fraza:`N.am timp nici pentru mine de unde sa mai am pentru tine!`…
Si chestia asta cu timpul,il avem dar nu pentru ceilalti, pt acesti ceilalti(noi, amaratii,nevoiasii,naivii) exista un motiv, un pretext orice altceva, dar nu timp, nu atentie,nu  sprijin sau o mana de ajutor…
Fiecare cu timpul sau, iar eu Dobitoaca nu stiu cand am sa invat asta,chiar nu stiu..Egoismul asta, invidia si toate celelalte cacaturi de natura negativa……Ma intristeaza sincer…uneori ma scoate si din rabdari... eu sunt pionul care e mutat de fiecare cum vrea,apoi devin o papusa care dupa un timp devine uzata si apoi aruncata…
Trebuie sa incetez!…si mereu ma intreb Cum?!?Oamenii sunt tot ce mai am dar….dezamagirea e tot mai mare si rana tot mai adanca! ..Trebuie sa incetez!