joi, 21 ianuarie 2010

21 ian.

Pe 14 februarie facem un anisor maaa Iti dai seama maa, Un anisor.Unul. Azi...am fost udaaaaaa rau rau rau!!! Stateam pe calorifer,rece logic,si vorbeam cu Monicul si Elena si apar niste personaje. Aceste personaje care erau cam in jur de 5,au luat pe sus 2 fete...si ghici ce le-au facut? Ghici ghicitoarea mea. Le-au aruncat intr-un pomisor cu zapada. Mama si sa vezi ce radeam de ele...mama,un ras dala malefic. Si personajele ne vad la geam.Si zic: Voi urmati. O iau la fuga,fug fug...dau coltu...si ma opresc ca vibra telefonul. Si apare un personaj din spate. Si ma ia in brate. Si tip.Si zbier.Si urlu. Nu ma lasat jos . L-am zgariat pe gat...si il cam convinsesem sa ma lase in pace. Si apare altu' care avea gluga, si nu am putut sa-l zgarii...Si ...urmeaza dezastrul dezastruos. Stiti cum faceam cand eram mici? "Hai la groapa cu furniciii..." Uite' asa mi-au facut si mie."Hai la pomu'cu zapada:>" Si m-au trantit acolo. si tipaaam si zbieram... Si eram udaaaaaaa...uda. Si cum stateam eu sa ma usuc...vine Alin si imi zice: "Tu urmezi" Si eu: "Da...da...ce aveti fratilor toti azi?...Ia mai lasati-ma in pace ." El in timpul asta se indrepta spre clasa.Se intoarce si imi zice:"Ce ziceai?" "Ca nu ma duci in zapada.:" Si Alinul meu tampit..."aaa...NU?" Si ma ia si ala in brate fara "groapa cu furnici" fara nimic direct PLEOSCH ...si era asa udaaaa(zapada) si receeeeee....mama mama... Eram un om de zapada. Bai astia care m-ati frecat...sunteti niste...nemernici. Si Madalinul meu ,ce crezi ca facea? Statea si radea. Mda...ce sa zic...halal verisor. Tot sa ai parte de asa veri... Hai ca ma duc la nani. Good night:X